1 Mars 2009



Man blir inte yngre direkt. Nu är man med i 30 års klubben. Älskar Tulpaner 
och vårblommor. Fick alltid det när jag fyllde år. Gårdagen var som beställd
med massor av sol.

           

Söta Kattis och David kom och överraskade mig med stor bukett 
blommor . Taaaack vänner !!

               

Göbben min kom hem så sent eftersom han jobbat. Latade 
till med Bröderna Olssons. Var det nån som sade vitlök ?

Mådde inte bra idag kan jag säga . . 
Present skulle bli en överraskning senare  . . Nyfiken för det 
ska bli nån slags upplevelse... hmmm vad har han nu hittat på ?

               

Och självklart tårta :-) Love it !

Taaaaack alla sötnosar för alla Gratulationer har aldrig varit med maken.


              Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack !

Kommentarer
Postat av: Katja

Så går det när man är poppis!! Då vill alla gratta en. Spännande att se vad du får.... Kram i kvällen :)

2009-03-02 @ 23:02:08
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Kia

men hörru, 30, du är ju bara barnet ;-)

inga åldersnojjor nu

kram

2009-03-03 @ 08:00:26
URL: http://kiasopran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0