Goooooo morgon . . . .

. . . . .ALLA sötnosar ! Vilken härlig morgon med massor av sol.
nu får vi hoppas att den håller i sig heela dan. Idag är jag en riktig tröttis.
Har märkt att om jag inte äter gröt på morgonen då är jag trött hela dan.
Så idag blev det en stooor tallrik med gröt så jag e pigg och glad för kunderna.

Tyvärr så kunde jag inte visa gårdagens naglar då min kamera är kaiko.
Plötsligt så laddar den inte ner bilderna i datorn. Kanske är det fullt ? Hmmm
får undersöka det senare i kväll. Suck.

Idag ska jag bli intervjuad för en tidning det ska bli super duper kul.
Nu får man hoppas att det är nån blaska som inte försöker sälja på
en en annons för det har jag sagt till nu om att visst ni får komma
och intervjua och fota men det blir inga pengar från mig. Det räckte
att man gick på en annons som var helt onödig i höstas :-)

Önskar eder alla en uuuunderbar dag. Hörs sen !

Förresten hon som skrev i min gästbok. Nu är ip adressen spårad.
Korkat av henne det går ju spåra allt nuförtiden. Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hoppas du höll dig mätt länge idag.

Kul att bli intervjuad, du får tala om vilken tidning vi ska köpa sen :)

Ha det bra!

Kramiz Y

2009-03-26 @ 12:36:49
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0