Hur var det igår då ?



Mötte upp gubben och vännerna på Sjögräs och genast dök vi in i menyn.
Det var mycket svårt att välja. Skulle ej orka med tre rätter så jag valde en
huvudrätt samt efterrätt. Men här har ni lite historia att läsa.



Sjögräs har ett öppet kök och det är jättebra då blir det en hemma hos känsla.



Mums med deras goda rom drinkar.



Mackan en härlig skåning.



Min mat. Vi tolkar paella med Hummer och Pilgrimsmusslor.



Och grabbarnas val. Hängmörad biff. Inte fy skam heller.
Två av killarna hade beställt anka men fick lamm i dill.
Huset bjöd på maten för dem plus att de fick efterrätt också
på köpet. Det blev en billig och god kväll för dem.



Simon med efterrätt i burk :- )



Och min chokladtallrik.



Sen var det tydligen fotboll så man hade inget annat val än att följa med.
PG´s på Hornsgatan. Jaha då fick man sitta bland alla svettiga män med
sin cider. Bredvid mig stod det en spel automat med lite rolig text.



Jag var trött och lite lullidull så jag åkte hem tidigt. Tänkte grabbarna
skulle få roa sig lite  . . . En kompis till taxi chaufför kom och hämtade mig.
Kolla vilken rolig bil han har. Discolights och 3 tv apparater. Kul . . . Denna

bil skulle man ha en kväll och åka runt samt festa i. Värt att tänka på.


Kommentarer
Postat av: annica

Åååå, jag vill oxå ha en chokladtallrik!

2009-03-29 @ 18:20:09
URL: http://nagelforum.se/index.php?section=346
Postat av: Morrboll

Oj, vilket smask :O

Jag vill också ha en sån chokladtallrik! :D

2009-03-29 @ 18:40:20
Postat av: Katja

Vilken mat.... Nu blev jag hungrig och party-sugen!!! /K

2009-03-30 @ 00:04:45
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0