Nästan strypt




Trodde jag skulle strypa mig själv idag. In kliver kund som jag alltid får göra vad
jag vill på bara det har ROSA tema och så har jag glömt att ladda kameran.
Det var nära att jag ströp mig själv kan jag säga. Men på sparlågan så fick
jag till två bilder. Min dag var räddad !  Pust . . . .

Har även fotat lite swarovski stenar som nu finns i webb shopen. I fredags ringde
en söt tjej och frågade efter swarovski. Sen kom hon och köpte fem påsar. Kunde
inte låta bli att fråga vad hon skulle göra med dem nyfiken som jag är.
Pimp my Mobile !! Ha ha ha... Heeelt rätt mera bling. Och det var en mobil butik
som hade tipsat om att nagelteknologer säljer swarovski. Kuligt  . . . .fnizzzz.. . . 

         

          


Mer Bling och allt för naglar finner du i shoppen !

Nu är det sängen . . . Sov gott var du än är . . . .


Kommentarer
Postat av: Karin

Men du va ju inte med och tävlade..knäppis...

2009-03-30 @ 23:38:47
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Katta

Undrar om telefonen funkar efter att man satt stenar på den. Kollade på Ugly Betty och hennes systerson hade pimpat hennes mobil med strasstenar och den funkade inte efter det..

2009-03-30 @ 23:39:56
URL: http://www.metrobloggen.se/gaysha
Postat av: Anna

Åh NAJZ!

Å så en liten toutch of Keit- butterflys!!! :D

2009-03-30 @ 23:46:00
Postat av: Morrboll

Oh, vilken skräck att inte kunna fota när man har skapat något :O Tur att det gick att få til nån bild iaf puh Inga Chou Chou till spillo :)



Pimpa mobilen :|



Men men, jag ska ju sälja min Bimbotelefon...ynk, nu vill jag pimpa den med massor av Swarowski :O:O



2009-03-31 @ 04:21:32
Postat av: Katja

Fjärilar.... Jättefina! Sen jag träffade dig ser jag fjärils-saker överallt. Ha ha ha... Kram Katja

2009-03-31 @ 07:50:35
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Morrboll

Är det någon som vet vilket lim man ska använda?

2009-04-03 @ 02:01:38
Postat av: Morrboll

Är det någon som har några tips på hur man fäster kristallerna på mobilen? Vilket lim? Vart man inte får säta? osv

2009-04-03 @ 02:04:12
Postat av: keit

Svar till Morr : Har aldrig testat själv men prova med nagellim den jag har för den är starkare än den på hm osv. Kan funka :-)

2009-04-03 @ 08:43:12
URL: http://www.vackranaglar.com
Postat av: Morrboll

Yay :D



Jag får komma in och köpa lite nagellim och en påse med kristaller och börja pyssla :)

2009-04-03 @ 12:53:31
Postat av: Sabina

Riktigt snygga naglar :)

2009-04-04 @ 15:48:59
URL: http://chahina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0