Storkok

                           

Jajamen på Lördag smäller det. Då ska jag fira min 20 års kalas. :-)
Min tanke är att bjuda på Estnisk smörgåsbord. I kväll har jag börjat
lite smått. Potäterna ska kokas , morötter, rödbetor. Det ska bli
Estnisk potatis sallad samt rödbets sallad. Och allt tar ju tid att göra.

En del av maten kommer direkt levereras från Estland då en vän
till mig kommer. Tror det blir lite spännande men kommer folk äta det ?
Det är bäst det eller så känner de sig så illa tvungna. Ha ha . . .

Fortsättning följer ....................

Kommentarer
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

kopiera koden från sidan.. Sen när du ska skriva ett nytt inlägg står där HTML på en liten ikon. Klicka på den (kommer upp en ruta), klistra in koden du fick, tryck sedan på uppdatera som står i rutan du fick upp. Sen är det bara till att publicera inlägget som vanligt :D

2009-03-04 @ 00:22:14
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Katja

Jag skulle garanterat äta allt det där!!!! Synd att jag är på Öland just den helgen... :(

2009-03-04 @ 07:25:57
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0