Med tunga steg

Det har varit en lång dag idag och det känns kan jag säga. Tog ut mitt
löshår efter att haft det i tre månader. Skrek och svor och var nära på
att smälla till Cicci. Men slutet gott alltid gott. Det var kul att ha löshår
eftersom jag alltid velat prova på det. Man kan ju själv bestämma vad
för längd man vill ha. Nu känns det tomt men skönt samtidigt. Men det
blir definitivt fler gånger det vill jag lova.

Sen var det bara att sätta igång och fila. Idag hade jag en kund som var
hos mig förra året på hösten nån gång vad jag kan minnas. Nu ville hon
göra en fyllning fast hon hade akryl på sina nailz. Man kan fylla med gele
och så växer det bort med tiden. Jag har varit med om det två gånger att
det släppt eftersom materialen ej passat ihop så därför är det extra viktigt
att informera kunden om att de tar själva en risk. Informerad och klar.

Så såg det ut innan :



Och efter att jag filat till dem :

        

Svart är grymt !!!



Det blev ett par blå naglar på en kund som jag fick göra vad jag ville på.
Hon fick välja två färger. Hon valde rosa och blå. Eftersom alla gör rosa
så gick det bort direkt . . . Kul att få prova på lite nya dekor. Kolla in de
häftiga glittren som påminner om muttrar.

Ännu en dag var räddad för mig jag fick dekorera ! Jippppiiiieeee !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0