- - - - - Sweeney Todd - - - - -

Är det nån som sett Sweeney Todd med Johnny Depp ? Köpte den
filmen som visade sig vara en musikal. Men den var bra ändå.

Igår när jag promenixade på Östermalm så fick jag syn på denna
roliga salong som just var döpt efter det. Den låg på Sturegatan 36. 
Och de har även en hemsida www.salongsweeneytodd.se ni 
måste bara kika in den ! Det är så kul när man hittar såna guldkorn. 

Ni som ej sett sweeney todd så handlar det om en frisör/barberare 
som dödar sina kunder ( Läskigt ) och sedan har en restaurang 
i samma hus j ni kan ju räkna ut själva. Eftersom det var en 
musikal så kändes den lite snällare än vad det låter. 




I skyltfönstret så kan man se en fot i köttkvarnen . . . . är den riktig ? 


Önskar er en riktigt bra vecka ..... och snart är det ju helg igen. 

Kram alla söta läsare ! 

Kommentarer
Postat av: Katta

Hoppas allt går bra även om du tar paus från bloggandet.

Får väl bara bli uppdaterad när jag kommer till salongen på allt som sker i ditt liv haha..

Får man bara ta ett känt namn sådär? Trodde det var copyright och sånt som spelar med..

Men rolig idé dock..

Kram

2009-05-21 @ 13:45:39
URL: http://www.metrobloggen.se/gaysha
Postat av: annica

Jag tyckte den filmen va riktigt bra :-)

Bloggpaus e skönt, ha d bäst! Kram!

2009-05-21 @ 15:37:23
URL: http://nagelforum.se/annicasvennerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0