Dagens Metro

      

Det är inte ofta jag hinner läsa tidningen men idag hade jag bokat in ett läkarbesök 
så jag passade på att njuta av morgonrusningen i tunnelbanan med Metro som 
ett av mina favorit tidningar annars. Det visade sig att man kunde läsa om 
vårens lacker. Det ska vara Rosa och se på China Glaze fick sig lite reklam. Vad kul. 
Synd bara att de inte använde det roliga namnet på den utan efter nummer.

       

Hittade också en annons som handlade om naglar. Kanske var jag morgontrött
men det tog ett bra tag för mig att fatta vad de menade. " fransmanikyr " Men sen
ramlade det ner. De menar fransk manikyr. Ha ha ha. Fick ett gott skratt åt mig själv.

Kommentarer
Postat av: yvonne

Hahaha alltid kul med roliga stavningsfel, inte så bra i annonser dock :) Jätte snygga naglar du gjort nu igen tjejen... ser fram emot att se dig.

Kramiz

2009-05-19 @ 07:09:23
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0