Bästsäljare Just NU !

Som ni vet så öppnades min proffs shop för inte så länge sen och redan kan
man börja se resultat. jag gillar siffror och framförallt statistik. I webb shopen
finns lite roliga funktioner just för det. Här kommer tio i topp.


1. Nail drops olja 5 ml

2. Nagelbandsolja i läppglans förpackning Persika

3. Remover Persika med vitamin e 100 ml

4. Remover Jordgubb med vitamin e 100 ml

5. Liten kula nagelbandsolja Persika 16 ml

6. Uv rör 9 w

7. Nagelbandsolja i läppglans förpackning citron

8. Nagelbandsolja i läppglans förpackning Mandel

9. Liten kula nagelbandsolja röda frukter

10. Blommor mini olja 4 ml

Har precis matat in ännu mer härliga removrar .  . .



Remover 50 ml



Remover 100 ml



Remover 1 L

och till den kan man köpa . . .



 . . . fylla på och ha ståendes på bordet. Det går liksom inte ta miste på
vad den innehåller. Eller hur ?

Lite naglar har det blivit idag också . . .

Nu märks det att hösten är på väg trots värmen ute.





Lite åska,lite kvistar, sprickor vad är det egentligen ? 

Sov gott alla sötnosar i morgon är en annan dag. Och i morgon kommer
Katja en härlig Ölands tjej som även hon jobbar med naglar samt hår.

                                  Kärlek !

Följ min blogg med Bloglovin !

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hejsan sötis!

Jag gillar alla dofterna kan faktiskt inte välja :) Hade någon av dom doftat illa hade jag lagt det på minnet dirrekt däremot.

Va kul att Katja ska komma hoppas ni får det jätte mys... hälsa så gott ifrån mig.

Jätte snygga naglar igen så klart.... men dom blå turkosa är favvisarna för dagen :)

Massor av kramar och jätte trevlig helg.

2009-09-11 @ 07:08:54
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: maria

Vet du den removern har jag köpt på en annan salong den är helt sanslös

2009-09-15 @ 00:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0