Finare än bruden . . .


 

. . . . kanske inte men däremot finare naglar kommer min kund ha som
ska på bröllop i helgen. Här är ett bra exempel på hur man kan ha sina
naglar på bröllop istället för vanligt fransk manikyr.



Och lite naglar till semestern en annan kund  . . . visst var blommorna vackra ?



Finns i shoppen  . . . . :-)

Dessutom är det rea på alla China Glaze lacker för slutkunder så passa
på att fynda och fyll på höstens förråd av härliga lacker.



Idag var det en bättre dag i allafall. Som ni märkt så har jag inte skrivt
så mycket mer än om produkterna. Det har inte kännts så bra igår
kan man i allfall säga. Jag var så lessen och upprörd samtidigt då
en kund inte dyker upp och när man ringer så slänger hon på luren
medans en annan skickar sms och frågar om jag skämtar för jag
skickat faktura på utebliven besökstid.

Jag förstår verkligen inte folk ibland måste jag säga. Har också svårt
att förstå att finns det folk som jobbar gratis eller hur de menar. Om jag
bokar upp min tid på en kund och man inte kommer varifån tror de då att
man får in sin lön ? Kan någon tala om det för mig ? Jag har skrivit det
överallt och meddelar även muntligen varje gång man är ny och bokar tid.
Ändrig och avbokning senast 24 h timmar innan annars debiteras du.
Det finns inga ursäkter enligt mig. Man har informerat så mycket det går.

Så från och med nu så är inte jag ansvarig för ekonomin utan alla
fakturafrågor sköts av min kille. Jag har inte tid och ork med alla dessa
diskussioner och bortförklaringar. Det tar tid och energi och drar musten
ur mig för jag ger verkligen allt för mina kunder. Nu släpper jag taget lite.
Det kommer bli super och jag får tid för annat . . . .

Lite annat finns i webb shopen också . . .















Finns i två olika storlekar


Thats it för idag . . . Sov gott alla i drömmarnas land  . . .


Kommentarer
Postat av: Camilla

Din gubbe är en ängel, skönt att han avlastar dej med den biten. Kram

2009-09-03 @ 06:24:17
Postat av: sabz

Älskar glittret på naglarna! Tack ännu en gång (:

2009-09-03 @ 07:16:52
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz
Postat av: katja

Bra rutet gumman!! Man hoppas att de ska lära sig någon gång.. Men idioter finns det alltid där ute. Dem kommer man alltid att träffa på ibland. Snart ses vi!!! Kul..... :)

2009-09-03 @ 07:19:09
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Va inte ledsen, det finns alltid människor som är dryga & dumma (tyvärr) och det finns många som inte förstår alls vad man menar. Jag har ju tagit lite billigare priser för att jag e så ny... men nu e det slut på det och att ge folk krediter (sånna man tror att man känner)För dom tror tydligen också att man får lön någon annanstans ifrån. Jätte snygga naglar du gjort, verkligen jätte fiiina! Kramiz i massor

2009-09-03 @ 07:34:47
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja sushi var helt klart en upplevelse tror jag får vänja mej men de smaka gott prövade även stark sallad och mer söt sallad kanon gott!!! tycker inte du ska lägga energi på dumma kunder ursäkta men de e energitjuvar helt enkelt ..... lägg energin på nåt bra istället hihi kram kram

2009-09-03 @ 15:21:07
URL: http://jevalia.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

men v8ikka snygga naglar!

vad e det för glitter du använt till dom röda eller råsa eller va det är? jag e ju lite färgblind,hehe! snyggt som satan var det. vill oxå ha!

PÖSS

2009-09-03 @ 19:50:38
URL: http://annesommar.blogg.se/
Postat av: Heidi. die Nagelhexe

Vilka fina naglar, nu har jag fått inspiration o ideer vad jag kan göra tack! tråkigt med kunden, det borde finnas en typ svarta listan på de som gör så där. Hur länge har du rea på lackerna?

2009-09-10 @ 15:31:39
URL: http://nagelhexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0