Filipino time . .

 . . . man sager atta men menar tio. Vi bestamde oss for att ta
oss vidare till stranderna och inte stanna i Coron eftersom det
var mer en stad for dykare. Efter sju timmars guppande pa
sjon kom vi fram till El Nido. Letade efter boende och det ar ratt fullt sa
vi alla fyra delar pa ett rum. Det ar inga problem. :-)

Allt gar om man vill. At middag pa stranden och sen
vattenpipa pa ett cafe. Det var lange sen man rokte det.

I morgon hoppas jag att vi hittar ett till rum sa vi slipper dela.
Brant har jag gjort mig ocksa sa det blir nog mest bad och
lasa en bok under en palm.

God natt kara. Nu ar klockan tolv pa natten har strax. Natti Natti.

Kommentarer
Postat av: Grete

Ta det lugnt med solen! Vi har -14grader. Har ni så bra!!!!

2010-01-03 @ 09:50:55
Postat av: Heidi, die Nagelhexe

I morse var det -16 grader Brrrrrrr bada o sola åt mig och ha det riktigt skönt kramizar H

2010-01-05 @ 07:33:28
URL: http://nagelhexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0