Vi ska lamna . . .

. . . . El Nido i morgon och dra vidare till Port Barton. Det har varit
helt fantastiskt har med bade sol och bad och massor av snorkling.
Tror inte jag har sett nat haftigare i mitt liv. Gomda strander som
vi fick ga till pa koraller vilket daremot inte var sa bra men det gick.

Vi fick klattra in i gomda grottor  . . . vulcan hal ja det gar inte att
forklara. Just nu ar jag sa arg pa mig sjalv att jag inte tog med mig
min undervattens kamera Grrr for vissa stallen kunde man inte ta
med sig vanliga kameran till. Men minnen bestar eller hur ? Vi har
aven varit pa on dar de pelade in forra arets Robinsson och alla
vet vem Anders Lundin ar. Konstigt  Ha ha ha. . .

Idag maste det ha varit den varmaste dagen hittills det gick inte att vara
i solen alls. Sakert runt 40 grader om inte mer. Nu ar det kvall och maten
vantar. Ta hand om er och bilder kommer pa allt nar jag komme hem da
har ni nat att se fram emot. Kraaam alla sota lasare.

Kommentarer
Postat av: camilla E

Åh vad härligt det låter.

Här har vi -17 brrrr

Fprtsatt trevlig semester



Kraaam

2010-01-06 @ 15:40:18
Postat av: Yvonne

Åh, det låter som du har så mysigt... lite avis blir man när man sitter här i kalla Stockholm brrrrrr. Sköt om dig!

Kramiz

2010-01-07 @ 12:31:22
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: AnnLouise

Du, en mammigare bäääääbiz får du leta efter... Herre gud säger jag bara,hehe!

Han börjar ändra färg nu lite oxå... han börjar få en riktigt mörk rand på ryggen , han ser typ ut som en ritchback,haha! Lite kaxig e han oxå mellan varven.... Men ack så jag älskar honom! Å han trivs så bra med mig på nattjobbet, han har hur kul som helst!!! Pözz!

2010-01-08 @ 00:48:09
URL: http://annesommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0