Har ni sett . . .

. . . . att nu finns det storpack med 6 ml oljor ?
18-pack oljor med display. Köp storpack & tjäna
på det. Förutom slutkunder då som bara behöver
en olja i taget .-) Finns i sex olika dofter. Persika
Cocos,Mandel,Röda frukter,Citron och Blommor.
Så alltid finns det nån doft man tycker om.






**
Idag blev det Naglar vill jag lova  . . . . på hela dessutom.
**
**
Rött är ju aldrig fel.
**
**
. . . och så en av de nya färg geleerna från Nail Selection Capuccino om
jag nu stavade rätt. De är beställda och kommer in i shoppen inom kort.
Visst vart det läckert ? Och vilken glans det blir med nya glansen.
För bäst resultat så brukar jag alltid dra över glans så de blir extra snygga.
**
**
Många frågar hur man får en färg gele att sitta perfekt. Jo mitt svar
bra penslar. Jag brukar använda mig av platta penslar så man får
det tunnt tunnt. Vissa färger om de inte täcker tillräckligt så kan man
ta i två lager. Jag kan varmt rekommendera dessa tre som är på
bilden. Två kortare penslar med strass i rosa och vitt eller en portabel
pensel i svart som man kan dela på och skydda pensel skaftet med.
**
**
Alla tre från Nail Selection förstås. För kvalité talar för sig självt. Prova du med.
**

Kommentarer
Postat av: Katarina

kanske något att prova nästa gång. Jag älskar oljor!

2010-10-13 @ 17:21:54
URL: http://brakatarina.se
Postat av: annica

Det är verkligen snyggt med helfärgade naglar!

2010-10-14 @ 07:05:56
URL: http://nageloasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0