Snart så . . .

. . . är mitt mobil nummer borta och man kan endast nå mig
via fasta numret för bokningar och andra frågor. Det har tyvärr
visat sig att det går inte ha ett mobil nummer utan att bli messad
alla tider på dygnet. Och inte bara det utan avbokningar och allt
möjligt fast det står klart och tydligt överallt och man har informerat
också utan resultat. Tråkigt men jag var tvungen att åtgärda det.
**
Jodå veckan har varit intensiv. Jag letar efter en ny nagel tjej som ska
hyra in sig hos mig så intervjuerna har varit i full gång. Måste säga att
det är så himla svårt. Hur ska man veta vem man passar ihop med ?
Helst så skulle man vilja ha alla men det får ju inte plats hi hi. Kanske
i framtiden om man skulle ha större.
**
Det har gjorts naglar i veckan med lite olika dekor. Passade också på att
prova nya färg geleer från Nail Selection i kaffe tema. Höstigt JA
Snyggt VÄLDIGT !!
**
**
**
Dessa geleer kommer komma inom kort i webb shoppen.
**
**
Och lite snäck skal med en ny färg glitter gele som jag provat från
Nail Selection likaså. gs15. Inbyggda snäck skal.
**
Och så får vi ju inte glömma bort mig  . . .  Nu har jag lessnat på spetsigt.
Har man haft naglar i 14 år så vill man hela tiden ha nåt nytt. Och nu var det
på tiden att ha snea naglar för mig. Måste säga att jag trivs så otroligt bra i dem.
Visade en bild förut men här kommer en bättre bild på alla fingrar. Med en spetsig.
**
**
Hoppas ni alla får en fin vecka . . . Kärlek till er.

Kommentarer
Postat av: Annica

Har man inte bokningar och sånt via mobil så finns det ju ingen anledning att ge ut sitt mobilnummer.

Tjusiga naglar som vanligt, men gillar raka mer än snea:-)

2010-10-11 @ 08:56:08
URL: http://nageloasen.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tack tjejen! Dom översta naglarna är magiskt vackra!!! Superläckra!!

KRAAAAAM

2010-10-11 @ 09:26:28
URL: http://nagelvran.blogspot.com
Postat av: Katarina

Usch, det är nackdelen i ditt yrke... Bra att du sätter gränser nu :)



Jag gillar lagerblad. Det smakar ju inget med tre små futtiga blad... Haha

2010-10-11 @ 10:59:06
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Jeanette

Härligt med höstfärger!

Som vanligt är allt du gör urläckert!



Ha en underbar dag.

Kramar

2010-10-12 @ 09:35:29
Postat av: Katti

Helt rätt Keit!

Ha mobilen för privata samtal endast!

Och du som är på salongen heltid, det är ju superbra med ett fast telefonnummer.

Kramar!

2010-10-12 @ 15:31:58
URL: http://www.charmkatti.se
Postat av: Heidi, die Nagelhexe

Fina höstfärger kan bara hålla med som de andra har skrivit urläckra. Har du kvar oljorna i pennform med pensel i olika dofter?

2010-10-13 @ 08:57:19
URL: http://nagelhexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0