Två har . . .

. . . . blivit tre. Från och med den 1 Augusti är vi nu tre på Salongen.
Är det ont om nageltider så finns nu möjlighet att gå till min kollega Jasmine
som är super duktig på naglar. Och då menar jag topp topp super duktig.
dessutom så tycker hon om att prata så du får en rolig stund. .-)
Sommaren har bara sprungit förbi fast för ett tag så tyckte jag att den kändes rätt lång. Igår när jag skulle promenixa hem vid nio på kvällen var det mörkt ute. Helt otroligt. Inte så att mörkret smyger sig på sakta utan smack så finns den bara där. Det är bara att acceptera att hösten är här . . . .
Det har självklart skapats naglar på Salongen och här kommer några verk av mig. Vill även viska att det kommer in nya produkter nästan varje dag pö om pö så håll utkik för läckra dekor . . . visst ska vi dekorera allas naglar i sverige ? Jajamen det börjar nu och här . . . .
Är tacksam för att du läser min blogg Taaaaack söta ni .-)

Kommentarer
Postat av: Alma

Nu pratar vi äkta lyx, Hiilen slår på enormt stort och tävlar ut ett helt kit ifrån mineral märket Tikei. Hur grymt som helst! Tävla du också!

http://hiilen.blogg.se/2011/august/tavling-6-mineralsmink-kit-fran-tikei.html#comment

2011-08-19 @ 13:11:26
URL: http://almasgoodies.com
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

vad fotar du med för kamera till dina nagel bilder? ^^

2011-09-04 @ 12:02:10
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0