En . . .

. . . solskenshistoria som jag bara måste berätta om.För många månader
sen så kommer jag inte riktigt ihåg om jag fick ett samtal eller mejl från
Elisabeth från Sundsvalls Nagelsalong. Elisabeth som äger Salongen var bara
tvungen att berätta att hon haft en kund som bokat tid hos henne och
när hon kom så hade hon super fina naglar utan ett enda släpp. Det
var länge sen hon sett något liknande så hon frågade kunden varför
hon kommer till henne när hon hade ett vinnande koncept på naglarna ?
Och hör på hon skickade tillbaka henne till den andra Salongen. Och sen
hörde hon av sig till mig och har själv jobbat med Nail Selection sen dess.
Det är så det ska vara när vi kollegor hjälper varandra. Hatten ner för
denna fantastiska människa. Här kommer lite av hennes verk. Man kan
säga att hon kan göra naglar.
Och en sak till, hennes man jobbar också på Salongen och gör naglar.
Jag är så imponerad. Its amazing. Vill du veta mer ? Kika in HÄR.
Och vill du också kunna ge kvalité till dina kunder hör av dig till
Keit på Vackra Naglar i Sthlm  så berättar jag mer www.vackranaglar.com
**
Sharing is caring  . . . sov gott alla goa vänner !!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

OTROLIGT imponerande!!!!

2011-05-30 @ 23:21:57
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0