Idag . . .

. . . när jag kom till Salongen fick jag mig en överraskning på mitt bord.
Så himla gulligt att köpa en kaffe och en kaka till mig som låg i servetten. Jag tänker så att
det är kunderna som är mina chefer. Det är de som ger mig jobb. Om inte de fanns så skulle
inte jag heller finnas. Det krävs så lite för att det ska förgylla ens dag. Är du chef visa
uppskattning till din personal. Det behöver inte alltid betyda att man behöver köpa nåt
utan man kan även uttrycka sig i ord. Kunderna för mig är det viktigaste av allt.-)
Alla verkar inte förstå det.
Man ska vara rädda om dem. Var rädda om varandra  . . . .
Klart det ska bjudas på lite naglar också .-)
Kram på er alla pussgurkor !!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Oj vilka vackra naglar! Jag har fått rikigt mkt inspiration av din sida,tack! Mvh Jonna

2011-05-11 @ 11:51:55
URL: http://jonnasnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0