Natten mellan . . .

. . . den 19 - 20 Juni har en person tagit sig in på mina privata samt
jobb mail, Facebook samt min Blogg. Detta har pågått i väldigt långt
tid och nu har jag fått svar på många funderingar jag haft. Men nu
gick det för långt så hon stängde ner min Blogg, raderade flera av
mina album på facebook med nagelbilder och även mina privata
bilder som jag lagt upp under hela våren.
**
Inte nog med det så raderades bilder som jag lagt upp på min hemsida
under 4 års tid, prislistor på behandlingar och produkt info.Och inte nog med
det så har hon även tagit bort min kollegas bilder samt info. Det är helt otroligt
jag trodde att det var bara kändisar som blev utsatt för det och nu förstår jag
hur de har det och alla andra som blir förföljda. Detta är ett mycket sjukt
beteende men samtidigt så tycker jag synd om henne och hoppas innerligt
från mitt hjärta att hon nu får hjälp genom vård och att hennes närmaste
tar tag i detta. Jag finner inga ord. Jag hade min första helg då jag kunde
äntligen andas ut första gången på fyra år och jag skulle njuta av lite ledighet.
Och då hände detta. hela min helg blev förstörd och jag har suttit inne och jobbat
medans andra har lekt i solen. Detta är fördjävligt men i keep the good work up !!
**
Jag ber alla om ursäkt för ni inte kunnat komma in på bloggen, inte kunnat se hemsidan
ordentligt och inte heller kunnat beställa produkter. Ber också om ursäkt för alla kunder
som älskade sina nagelbilder och att man taggade dem på dem i facebook så de kunde
visa upp dem för alla de känner. Just för det var deras det där lilla extra i livet.
Jag är hemskt ledsen för att även ni fått lida för det och att alla minnen bara togs bort.
Ska försöka få in allt igen pö om pö . . .
**
Här kommer lite bilder  . . . . . snett e Hett !!
**
Naglar : Keit Olsson 
Foto: Jan Monsen
Modell: Helena Wiktander

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh nej vad tråkigt.... Vissa människor kan vara helt makalösa ibland verkligen! Jobba inte ihjäl dig nu bara... Men som du säger, det kommer tillbaka mot den personen som har gjort detta mot dig. Hoppas du får en roligare fortsättning på veckan iaf ;o)

Varma hälsningar Veronica

2011-05-23 @ 08:39:58
URL: http://www.vasastansnagelcenter.se/bloggi/
Postat av: Camilla

Jag hoppas verkligen den personen tar tag i sina problem. Så många som mått dåligt p g a henne. Jag känner mej otroligt arg och ledsen över att detta har kunnat ske. För mej känns det galet att se varann som konkurrenter och hacka ner varann, lyft varann o tänk att vi alla kompletterar varann. Sluta döma andra och leta fram lekfullheten även i mötet med andra människor, då blir livet betydligt trevligare :-) Keit du är en vinnare!

2011-05-23 @ 12:33:17
Postat av: Ann-Louise!!!!!

Skäms skäms skäms!!!!

2011-05-23 @ 13:02:02
Postat av: Katti

Helt otroligt att folk inte kan bete sig. Håller med Camilla, bättre att ha varann som kollegor och hjälpa varann, det tjänar alla på!

Men lite nyfis är jag förstås, vem det är som beter sig sååååå illa!

2011-05-24 @ 08:45:00
URL: http://www.charmkatti.se
Postat av: Ann-Louise

Håller med Camilla!



Å jag tror som många andra att hon kommer att straffas en vacker dag. Hon är den som mår värst å med all rätt! Tänk vad hon måste skämmas, å hur kan hon se sina kunder i ögonen efter detta? ALLA vet... Äh, man ska inte gräva ner sig i andras olycka. Bara kämpa vidare! Kram

2011-05-24 @ 09:55:36
Postat av: Annica

Nämen guuuuud! Fan va less man blir, vad är det för fel på folk???

Kram på dig!

2011-05-24 @ 16:58:13
URL: http://nageloasen.blogg.se/
Postat av: Sabina

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-12 @ 15:25:59
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0