Pocahontas . . . .



..... det får man vara när man varit ute i sista stund och ska på Halloween
Party. Men Halloween ska ju vara lite blodigt  . . . så jag använde min fantasi
tillsammans med mina vänner Jini och Oliver www.jinisofia.se För krigare det är
jag, har lärt mig att kämpa från barnaben då jag växte upp i Estland. Estland
tillhörde Ryssarna och den styrdes av en en stormakt. Första gången jag
använde toapapper var jag 6 år. Japp du läste rätt. Min morfar satt varje söndag
och skar ut fyrkantiga pappersbitar från tidningar. Och när det kom mat till
affärerna så kunde man köa i timmar för lite korv. Nu i efterhand så känns det
så overkligt. Var det verkligen så ? Var det så jag växte upp ? Ja det var så.

Kram på er alla och ha en fantastisk dag !!!

Kommentarer
Postat av: elin johansson

Svårt att fatta att uppväxten kan vara så olika för oss alla men dessto mer tacksam blir man mot det man har nu=)

Coolt tema!!!

2011-11-11 @ 14:53:30
Postat av: Rebecka

what doesn't kill you makes you stronger..

men.. inget barn ska behöva ha det så egentligen!!:(

2012-01-28 @ 16:41:45
URL: http://www.glamnails.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0