Enkelhet . . .

. . . i all ära. Nu kommer ni tro att jag är sjuk men det är jag inte.
Vet inte vad som flög i mig och gjorde vanliga franska med vitt
denna gång. Efter omständigheterna så mår jag bra .-)
Ibland kan det faktiskt vara riktigt, riktigt snyggt. Hur har jag gjort då ?
Jag har byggt naglarna med Nail Selection gele. Och här följer anvisningen.
Förberedde nageln som vanligt och använde mig av färdiga stiletto franska
tippar.
- nail clean
- base pen & sedan in i lampan en liten stund ca 30-40 sekunder
- universal gel rose tunnt ,tunnt lager och sedan i i lampan ca 50 sek
- därefter byggde jag med g044 french pink som är rosa i färgen men
efter den varit i lampan blir lite mjölkig. Riktigt grymt. In i lampan 120 sek.
- Sen har jag även byggt extra på höjden samt skulptrerat med universal
gele rose. In i lampan 120 sek.
- Slutfilat samt avslutat med glans g085. Tadaaaaaaaa Fääärdigt.
* Lycka till att prova du med.
Och så är det ju Halloween snart  . . . här kommer lite Halloween naglar.
Kram på er och önskar er en fin helg. . .

Kommentarer
Postat av: Katarina

SUPERSNYGGT tycker jag!!!

2011-10-22 @ 22:59:46
URL: http://brakatarina.se
Postat av: elin johansson

Hahaha!!

Nu behöver jag inte känna mig så dum som har fransk själv;)

Ursnyggt som vanligt Keit=))

2011-10-24 @ 09:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0