Nu . . . .

. . .  . är hösten här och våra tassar behöver extra vård. På Salong Vackra Naglar har vi allt för dina händer så ta hand om dem. Velvet serien erbjuder en fantastisk hand kräm som du kan ha i handväskan 155:- Serum för händerna, ja du hörde rätt det finns serum för händerna också. Extra dryg det räcker med bara några droppar 260:- Återfuktande alko gel i lavender samt citron doft 155.- samt en mysig peeling 140:- Välkommen till Salong Vackra Naglar & låt oss ta hand om just dig ♥ Vi ses ! www.vackranaglar.com
Och så lite nailz som jag skapat  . . .
Måste bara visa denna bild, min kollega har gjort fransar på henne. Vilka ögon.
Tack för att du läser min Blogg .-)

Kommentarer
Postat av: ABBY

Svar: hihi, det är min frisörstol i frisörhörnan här hemma ;) Hoppas jag hinner upp till Stockholm en sväng innan årsskiftet och hälsa på :)

Kramiz

2011-10-27 @ 22:30:37
URL: http://abbylarsson.blogg.se/
Postat av: Elin Johansson

Underbar blogg gumman!

Man blir inspirerad av dig=)

Kram

2011-10-28 @ 16:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0