Ääääääntligen . . .

. . . . är dem här. De nya oljorna från Nail Selection. Vi har
fyra nya dofter att göra slut på . . .
Och så en hel del nya glas tippar . . . Hur snygga som helst.
Sen är det lite mer nyheter  . . . dem hittar du i shoppen .-)
Det skapades lite design naglar också förstås  . . .
Jobbar du med naglar och känner att du vill ha kvalitets produkter ring mig
så berättar jag mer om Nail Selection. Det går också bra att maila ditt diplom
till [email protected] så får du instruktioner hur du blir kund hos oss.
Ta hand om er där ute och önskar er en riktigt fin och solig helg. Kram Keit

Kommentarer
Postat av: JonNails

Gud vilka snygga naglar! :) som vanligt =)



Nu har jag äntligen varit o hämtat mina certifikat, skall jag skicka en bild till dig på dom så jag kan handla i webshopen?



Kram Jonna

2011-09-24 @ 23:24:15
URL: http://JonNails.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0