Lite nytt . . . .

. . . . från dekorations sidan ...
En fantastisk måndag idag.... jag försöker vara ledig på måndagar numera men men inte alltdi man får som man vill .-) En gammal stammis ringde som inte haft naglar på över ett år och idag var det enda tiden jag kunde ställa upp då alla dar är fullbokade. Så bara att ta sig till salongen och fila. Men först så ska jag ta bort mitt löshår som jag haft i fyra månader. Japp du hörde rätt. Men förra gången hade jag det i 5 månader. Nyfiken på hur det känns att vara utan extra håret. Kommer kännas väldigt tunnt.
I kväll är det också inspelning av kniven mot strupen. Blev erbjuden att gå på det samt ta med mig folk. Ska bli roligt. Så meningen från början var att bara ha med nagel tjejer men sen ville en kund med så självklart om hon vill får hon följa med. Det är bara roligare tillsammans. Dagens inspelning ska vara på restaurang Våg i Liljeholmen. Så vi får se vad för meny de satt ihop för idag . . . . . får berätta hur det gick sen. Då får jag önska er en fin dag och let the day begin .... Kram Keit

Kommentarer
Postat av: Karolina

Dom där två första var riktigt snygga...

2012-01-30 @ 22:34:52
URL: http://blogg.mrsk.se
Postat av: Carolina

Naglarna med vallmon på är så jäkla fina! Har du planerat någon dekorationskurs där man får lära sig sånt? :D

2012-06-02 @ 15:28:59
URL: http://naglarigoteborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0