Igår så . . .

. . . . fick jag mig en liten utmaning när en kund kom ända
från Falun. Japp du hörde rätt hon åker ända från Falun för
att göra naglar hos mig. Varför ? Jo för hon vet vad hon får.
Denna gång hade hon ett speciellt önskemål och det var att
ha schack rutor på naglarna. Så det var bara att sätta igång.
Naglarna är byggda med Nail Selection gele och rutorna
handmålade med fine liners som har en perfekt pensel att
måla med.
Samma sak i Tisdags kom en kund som skulle lacka sina naglar.
Med sig hade hon Gothiska bokstämer i sin mobil. Och självklart
trodde hon att jag kunde måla det på naglarna. Jag blev rätt svettig
men det gick hi hi .... Here it comes.
Och här har vi annat smått och gott ....
Enjoy .... Kram Keit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0