I dagarna . . . .

. . . . fem var jag och hälsade på min fina vän Camilla som
även äger Camilla of Sweden. Vad är Camilla of sweden
undrar ni förstås ? Jo,hon tillverkar en super nagelolja som
hon kallat Nail Drops. Och en fantastisk remover som är
bara ett måste i varje badrumsskåp.
Camilla träffade jag för ca 5 år sen då jag var med i en
nageltävling och vann oljor från henne eftersom hon
sponsrade tävlingen. Jag blev helt kär i dem och efter
lite samtal så blev jag distributör för hennes produkter i
Stockholm. Så vi är uppdelade, i Norr finns det en tjej som
heter Maria som har det henne hittar du på www.mariasnagelvard.se
Jag har mittersta Sverige kan man säga och mig hittar du på www.vackranaglar.com
Och så har vi Camilla som har södra sverige och finns via www.camillaofsweden.se
Rocco var förstås med på äventyr, här hans nyfunna vän hästen Musse.
En annan vän var geten Valle.
Camilla har även blivit Mamma. Varma gratulationer till henne. Mer om
Camilla och hennes underbara företag samt hur hon får ihop allt kommer
du få läsa i Naglar i Norden där jag skriver en längre reportage om henne.
Visst är det kul med alla starka kvinnor i vår branch ? Man inspieras av varandra.
Och tillsammans får man nya ideer. Nya tankar, ny energi. Camilla har gjort allt
själv precis som jag byggt upp allt pö om pö. Inga lån, ingen hjälp .... allt själv.
Visst blir man inspirerad av såna männsikor ? Jag blir i allfall.
Och du ? Du har vl inte glömt att olja naglarna idag ?
Natt natti till alla där ute .-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Guu va fint, tack Keit <3 <3 <3

2012-05-23 @ 07:28:55
Postat av: felicia - fotokobran

varför började du blogga? :)

http://fotokobran.se/2012/may/dagens-fraga.html#comment

2012-05-23 @ 22:33:16
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0