Läckra förkläden

Godmorgon alla skönheter ! Vilken härlig dag vi fått tom solen
har tittat fram. Känner på mig att det kommer bli en alldeles
underbar dag med härliga kunder och en solig dag. Först ska
jag till Salongen och jobba ,sen ut till huset igen och kika på det.
Nu ska det granskas i varenda vrå och hittas fel. Stackars huset. :-)

Har ni sett Oprah ? Då kanske du har sett dessa läckra designade
förkläden ? Jessie Steele Salon Fashion finns nu äntligen i Sverige!
Designförkläden har fått en enorm media uppbackning i USA, bland
annat har de visats på Oprah och Vouge mm. För en glamorösare vardag.

Perfekt för färg, permanent och även klippning i flera snygga modeller och färger.
Eller varför inte till oss nageltjejer. De flesta sitter utan nåt alls och det är inte bra.
Tänk så mycket partiklar vi får på våra kläder. Vi vill ju inte bli överexponerade med
en massa ämnen. Så på med förklädet nu. Finns att köpa på www.gocciani.se

Nummer 1 är min favorit. Och så är den rosa :-)










Kommentarer
Postat av: Katja

Hahahaaa... Har vi skrivit om samma sak idag???? Hur stora é oddsen för det? Visst är de coola? Vill ha!!!! Kram gumman

2009-05-12 @ 11:37:04
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Kia

Yes, den rosa är min favvo med!

2009-05-12 @ 13:32:00
URL: http://kiasopran.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag gillar också den första : ) Har kollat på de förut : D

2009-05-13 @ 23:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0