Jag vill . . . .

. . . . berätta om en jätte bra nagelolja som säljs i vår Butik.
Den heter Nail drops & är en ren svenskt framtagen olja.
Hur vet jag det ? Jo för jag känner framtagaren personligen.
Tyvärr finns det företag som säger att de är svenskt framtagna
medans tillverkningen sker i andra länder. Men här vet jag med
101 % säkerhet att det är Svenskt.





Nail Drops nagelolja

Nageloljan innehåller botaniska oljor, vilket är helt unikt inom nagelbranschen.
Tack vare sin unika sammansättning stärker Nail Drops nagelolja effektivt dina
naglar. Oljan är helt naturlig och fungerar bra på känslig och irriterad hud.
Den är dessutom mycket mångsidig då den även reparerar spruckna nagelband,
hjälper spruckna naglar, håller nagelplattan i rätt kondition, är effektiv mot svamp
samt lindrar eksem och psoriasis. Flaskan med pipett är hygienisk och underlättar
inoljningen. Med vårt unika refillsystem kan samma flaska användas om och om
igen – något som är bra för både naturen och plånboken.

Innehållsförteckning:

Simmondsia chinensis
Citrus dulcis
Lavandula angustifolia
Commiphoramyrrha
Tocopherol acetate

Oljan är mycket prisvärd för både Salonger samt konsumenter. Så slutsatsen i det
hela alla tjänar på det. Visst är det bra ? Undrar du mer eller vill bli återförsäljare
av dessa oljor i din salong tveka inte att höra av dig på [email protected]
Eller gå gärna in på vår hemsida www.vackranaglar.com

Rek Pris till slutkonsument 5 ml : 85.- 10 ml: 110 ml 60ml : 295.- 100 ml : 350:-

Kram Keit


Kommentarer
Postat av: Linda, Nail Art Studio

Helt fantastiskt bra olja. Mina kunder tokgillar den också.

2012-02-03 @ 21:10:57
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0