Det rasslade till

..... i brevlådan nyss. Och titta vad brevbäraren har kommit med .

Det nya numret av NAGLAR I NORDEN.



Ett
riktigt lyxigt Julnummer. T.o.m. tidningsnamnet var i GULD. En riktigt
snygg tidning . För ett tag sen anordnades det en nageltävling
Nordic Photo Cup och man kunde rösta på sin favorit på Beauty 08.
Vilket jag självklart gjorde.

Och vem vann ? Jo Izabela Nylander från Kalmar. Jag har sett hennes verk
vid olika tillfällen och måste säga att hon är grym. Så himla duktig på att
måla dekorationer. Vill du veta mer om henne eller bor i Kalmar så boka
tid direkt :-) www.bestafter.se

Fastnade speciellt på en sida när jag såg dessa naglar .



Snacka om att ha fantasi och ge sig in på nåt sånt. Jättehäftigt.
Det är en nagelteknolog vid namnet Sam Biddle som är även utbildare 
i England som gjort dem.

I tidningen kan man även läsa om hur man kan utvecklas som
nagelteknolog. Och kloka råd har man aldrig för många av.

Jag var också med på en sida. Jätteskojsigt. Katarina från Nagelforum
ställde mig frågan vad jag tyckte om sidan. Och detta svar fick hon.



Och även en liten bild på naglar.



De blå naglarna gjorda av mig på en kund samt mina spetsiga
gjorda på mig av Karin Schön.

Nu ska jag bläddra igenom heeeeela tidningen....

Och var kan du köpa tidningen ? Jo www.naglarinorden.com

Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad roligt att du fick vara med i tidningen :)

2008-12-16 @ 12:01:57
URL: http://paulinechristine.blogg.se/
Postat av: Katja

Se, nu e du kändis!!! De gula godisarna e godast! Ingen dekoration för nagelbitare.... ;) Obs! Nytt inlägg på min blogg...

2008-12-16 @ 16:16:18
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0