Det svider i

.... ögonen och för första gången har jag lite ont i ryggen och shit fingrarna
är stela som salta pinnar. Och just nu sitter jag och får mig en hårförlängning
av Cecilia. Spännande har alltid velat ha det men ej blivit av. Nu ska jag bli
jätte långhårig. Yeeeeez.

Det har varit en lång och stressig dag. . . . just the way i like it.

Som jag skrev tidigare så började dagen med att ta bort naglar på en kund och sen
blev det mer och mer å mera naglar. Trodde jag skulle få göra världens dekor på T
som alltid men även hon var sugen på Fransk Manikyr. Tror folk e trötta på mörkret
och försöker ljusa upp dagarna med ljusa färger.



Det är nu andra kunden som ville ha stjärnor. Anja jag har ej härmat dig !
Kunderna själva som valt. Det lustiga är att när en kund vill ha nåt så vill
flera ha det fast de ej vet om att nån annan velat samma sak.

Ja vad hände sen då ? Nästa kund kom ej. . . Ringer . . .lämnar meddelande.
Och sen ringer hon och har skrivit fel tid. Ja vad gör man ? Passade på att
springa och handla produkter till mina webb beställningarna och sen gjorde jag
en fyllning med dekor på 55 min. Så alla nagelteknologer där ute. Vill ni korta
ner tiden så be kunderna komma försent. Men det var första och sista gången.
Vanligtvis så är man försenad med en kvart så får man boka ny tid samt
debiteras 400 :- riksdaler. But i did it. :-)

Och det blev roooosa. Min favvis rosa. Tycker den färgen är grym.

  

Jag hade tänkt mig fyrverkerier . . .
och då är min fråga Hur gör man naglar som påminner om det ?

Ja detta var vad jag kunde hitta på . . .



Var det likt ?

Tycker du om att lacka dina naglar ? Då kan jag rekommendera China Glaze.
Det är ett superlack som finns endast på salonger och nån enstaka webb
shop därav mitt eget. Den håller länge, är lätt att lacka med och har en hop
av färger att erbjuda.



Tror jag ska ha rött efter min semester. . . . .

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jätte fina naglar : )

De där med smärta i ryggen känner jag igen. Vilka knutar man har. Fast de är ju så roligt med naglar. Och massa glitter nu inför nyår.

Du är verkligen duktig : )

2008-12-30 @ 00:46:25
Postat av: keit

ja du man känner att man lever. Kom hem nu fatta man har inget liv<.-) pss snart e det semester. Och du tack för den fina kommentaren. Du ör ju duktig med. Kramiz

2008-12-30 @ 00:52:20
Postat av: Yvonne Arvidsson

Dax att få en massage tror jag, du ska vara rädd om din rygg (man har ju bara en tyvärr)

Men du snart ska du få åka på semester och få din välbehövda ledighet så då får vi hoppas att din rygg återhämtar sig.

Ja så skulle jag berömma dig för dina naglar så klart, jätte läckra.

Kram kram

2008-12-30 @ 07:30:22
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: Katja

Nu vill vi se bilder på hårsvallet o de nya naglarna!!!! ;) Nästa ggn ska jag oxå ha rosa nails...

2008-12-30 @ 10:28:40
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack för mina fina naglar, ska olja nu! ;) Ha en underbar semester!! Kramar/Tessan

2008-12-30 @ 20:24:52
Postat av: Anja

va va va va? Va det mig du mena med ANJA??He he jag äger inte stjärnorna isåfall....ALLA vill ha stjärnor nu hihi.



2008-12-31 @ 07:03:12
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/
Postat av: keit

Anja - Ja du jag har märkt det. Gott Nytt :-)

2008-12-31 @ 09:30:06
Postat av: keit

Katja - Jag ska jag ska jag ska NÄR jag får tid :-) Pözzz söta du

2008-12-31 @ 17:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0