Här ska det vara stickers !

Måndagen började med kaos. Telefonen ringde sig varm samtidigt
som jag hade kunder. Sex personer kom på att de skulle ändra sina tider.
Det va bara att sudda och sudda och tur att man kan göra flera saker samtidigt :-)

Idag hade jag en trevlig kund som var nagelbitare. En man. Och jag har aldrig
sett dess like på nagelbitning men på nåt sätt ska jag försöka få ordning på hans
händer. Om han bara håller sig tll mina råd så tror jag att det ska fungera efter
ett tag. Jag MÅSTE få ordning på hans händer. Jag tror starkt på det. :-) Vi har 
lagt upp ett program. Tillsammans ska vi lyckas ! 

Det blev inte så mycket dekorationer idag, mest fransk manikyr men det som
jag skapade får ni se lite senare för först kommer det lite nya dekor som finns
nu i webb shopen. Vad tycks ? Vilka gillar du bäst ?




















Kommentarer
Postat av: Morrboll

Hoppas att kunden sköter händerna och följer dina råd. Manstassar ska vara stora, rena och vackra - inget äckelfnas där inte ^_~



Massa stickers! Gillade de rosa

2009-05-12 @ 05:08:06
Postat av: Katja

Det var egna naglar med röd gelé på! Inta mina men en kompis till mig. Jag vill ha sådana naglar som du fick i Estland...... Kram... :)

2009-05-12 @ 06:01:52
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0