Det finns en

. . . . otroligt duktig nagel tös i Täby som heter Malin.
Det är inte bara kunderna som blir chockade utan
även vi. Titta själva. Och så jobbar hon självklart
med en riktigt bra gele nämligen Nail Selection.
**
**
Förstå 10 veckor det är amazing . . .
**
Sen är hon väldigt duktig på att dekorera också . . . kolla in själva.
**
**
Visst är hon duktig ? Vill du veta mer kika in på www.malinsnaglar.com
**
Nu till nåt heeeeelt annat. Kolla in vad duktig min kollega är på hår.
Jag blir imponerad varje gång. Hur gör hon ? I quess its in her fingers.
**
**
Kramiz på er alla sov sött.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-19 @ 04:10:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0