Även fast det har varit . . . .

. . . . mycket inför planeringen av Attitude Stockholm mässan som jag
tydligen fick reda på att jag ska vara med på två veckor innan så har
vi hunnit med att göra lite foto jobb emellan allt kaos.
Ja det är mycket planering med allt. egentligen hinner jag inte med det
men vad gör man inte för sina fans. Kom och möt oss nu i helgen på
Attitude Stockholm i Kista mässan. Vi kommer vara i monter G:18
tillsammans med Naglar i Norden samt Irina Giblett.
Kom och gör en gratis provnagel för att testa på vår fantastiska kvalité
av Nail Selection Naglar. Välj rak,rund,sne,spetsig ja you name it.
Du kan få prova på precis det du vill.
Vi kommer dela ut 10 goodiebags varje dag till de tio första som besöker
vår monter och checkar in hos oss till ett värde av 348.- kr.
Kom och ställ frågor om allt som har med naglar att göra, handla produkter
till mässpris. Eller kom bara för att kramas med oss. Det gillar vi.
Hoppas vi ses alla sötnosar.Nu är det sovdags för en lååång dag väntar i morgon.
Och just det bilderna får vi inte glömma.
Tack för att du läser min blogg och kraaaaam / Keit

Kommentarer
Postat av: Annica

Tjusiga bilder!

Jag kommer och säger hej i morgon :-)

2011-11-25 @ 09:25:25
URL: http://nageloasen.blogg.se/
Postat av: Katarina

SÅ fina bilder!

Och trist att jag inte kan komma.. Ett annat år :(



Kram

2011-11-25 @ 11:30:31
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0