Så himla . . . .

. . . sött. Min kollegas kund hade så himla söta Träskor så
jag var bara tvungen att fota dem. Nu måste jag ju bara
ha likadana. Det är ju tom fjärilar på dem.
Vi har också lite Nyheter  . . . .


Jag har precis matat in fem nya gel lack från Nail Selection. Nu kan man
även göra fransk manikyr med vitt på kunderna.
Så här är den enkla vita .... gpc11
Glitter Rasberry gpc19
Glitter Fuchsia gpc18
Glitter Petrol gpc17
. . . . . ooooooch Glitter Black Gpc 16 sååååå snygg och väldigt poppis
hos våra kunder.
Men då kanske ni undrar hur man applicerar det ni som aldrig provat
våra Gel lack. Självklart kommer en beskrivning här. Och är det nåt mer
ni undrar över tveka inte att maila till [email protected]

APPLICERING AV PERFECT COLOUR GELS - SOAK OFF

Applicering på den naturliga nageln

1) Använd base and shine som grund
2) Applicera färg gel 1-2 lager beroende hur täckande den är.
3) Låt det härda i uv lampan 90 sekunder och led lampa 10 sekunder.
4) Försegla det med Base & Shine och torka av nageln.
Klart !

Applicering på byggda gel naglar

1) Slutfila och matta till nageln med buffer
2) Applicera 1-2 lager av färg gel beroende hur täckande de är.
3) Härda i uv lampan 90 sekunder ,led lampan 10 sekunder.
4) Försegla med Base & Shine och torka av nageln.
Klart !

Svårare än så är det inte ..... Lycka till nu alla  !

pssss . . . och det bästa av allt är att våra gel lack håller upp till 4-5 veckor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0