Alldeles för länge sen

Ja vad säger man ? Det var väldans länge sen jag skrev nåt här. Det är så att man nästan skämms men ibland så räcker inte tiden till. Det har varit väldigt mycket jobb och sen har jag ju också blivit mamma till en underbar skapelse.

Att bli mamma är det absolut bästa man kan vara med om och man inser vad livet handlar om. Men workoholic som jag är så kunde jag inte släppa jobbet utan kombinerade både barn och jobb.

Nu är jag tillbaka på heltid och har dessutom vidareutbildat mig i Kosmetisk tatuering samt vaxning. Så alla gamla och nya kunder ni är sååååå Hjärtligt Välkomna !!

Ni kan se hela behandlingsmenyn samt priser på www.vackranaglar.com

Här kommer lite nagelbilder till er !! Kärlek / Keit
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0