Äntligen har

... vi bokat vår semester resa. Och det bliiiiiiiiir BALI igen. Precis som
förra året. Men det är bland de bästa ställerna vi varit i / på / och så.
Så man ska inte klaga. Det ska bli sol, bad och en massa shopping.

Det är många västerländska designers som bor där så det finns massor
av snyggt.  Idag var jag inne på Nude is Bad. En liten butik som ligger i
närheten av min salong. När jag stod där inne så kände jag igen kläderna
samt stilen. Så jag frågade försäljerskan om det kom från Bali. Jepp det
gjorde det. Ett av mina absolut favoriter är Paul Propp. Åh my god vad jag
skulle kunna handla allt av han.

Hittade även ett märke designat av en Italienare. Väskor samt annat snyggt
i skinn. Många av hans design innehåller fjärilar samt trollsländor. Vi får väl
se om jag har hjärta att plocka fram tusenlapparna.

Det är även dags att plocka fram bikinin. Och tror ni jag hunnit banta ? Nää det
är ju inte badsäsong ännu. Och inte hinner jag med det på bara två veckor.
Frågan är nu vilken Bikini jag ska ta ? Vad döljer skavankerna mest ? 

Nån som har bra tips ?



                        

Kommentarer
Postat av: Katja

Du får väl lägga ut bilder på dina bikinis!!! Mitt tips e att alltid ligga ner i bikini... Då ser man smalare ut! Hahaha ;)

2008-12-17 @ 08:53:47
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Annica

Åååååå, niiiiice! Jag vill oxå åka till solen!

2008-12-17 @ 11:24:41
URL: http://nagelforum.se/index.php?section=346
Postat av: Yvonne Arvidsson

Nu smyg läser jag inte (fniss)

2008-12-17 @ 15:11:38
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0