Dagen är

.... räddad. Fick ett mejl i morse av en kund. Och en sån sak kan
göra att hela dagen är räddad och jag har världens största leende
hela dan.

****************************************************************************

Hej Keit!   Tack för senast...... jag har såååååå fiiiiina naglar nu.
Mina naglar har utsatts för stor beundran och många komplimanger :)  

Skickar med några bilder min syrra tog på mina vackra naglar.  

Stor kram å tack igen.

****************************************************************************



Tack söta Y !

Och alla ni som läser detta. Våga ge credit till er nageltjej för det kan rädda
hela hennes dag. Eller alla huvudtaget. Tycker du nån är duktig eller gör
bra ifrån sig. Säg det ! Är du chef ? Uppmuntra din personal !
Det krävs så lite för att man ska få se ett leende. Så idag så ger jag er alla
ett uppdrag ! Säg nåt snällt till nån !!! :-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!

Yvonnes naglar är otroligt läckra!.Hon hade rätt i att jag (hennes lillasyster) har en hund av rasen Russkiy toy :)hörde att ni diskuterat det. Är Puff egen import eller från Stolt´s? (såg att du länkade till Liza)

Kram Camilla

2008-12-19 @ 01:38:29
URL: http://camika.blogg.se/
Postat av: keit

Hej Camilla :-) Vad kul att du har en ryss med . Det är ej så ofta man träffar på det :-) Min är tyvärr ej från Liza utan köpte den via Blocket. Världens bästa ras måste jag säga. De borde träffas nån dag och busa lite voff

2008-12-19 @ 09:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0