Det har varit

... en lång dag idag. Fick gå upp vid tjugo i sju för att ta min första kund
klockan åtta. Fatta åtta på en söndags morgon. Jag måste vara sjuk. :-)
Men så är det när man verkligen tycker om sitt jobb. Skulle jag haft en säng
där då skulle jag nog ha bosatt mig i salongen. Ha ha ha . ..

Det blev ett par riktigt söta naglar och korta naglar. Blev lite förvånad eftersom
kära S alltid har super långa och dessutom jobbar hon som frisör. Men idag fick
nästan hälften kapas.



Visst vart det gölligt ?

Mina naglar ska vi ej prata om. Jag har varit stressad, och jag har slagit i
min ena nagel så illa att den rest sig från nagelbädden. Det är riktigt illa.
Tänkte att på semestern ska naglarna få vila eftersom jag ändå haft dem fyra
år i sträck. Men det gick ej mer än en halvtimme och så åkte naglarna på igen.

Det gåååår ej att vara utan. Bilder kommer . . . kanske i morgon :-))))

Kommentarer
Postat av: Yvonne Arvidsson

Kanon söta naglar :) Dom gillade jag.

Kram

2008-12-29 @ 07:40:27
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0