Det ska vara . . .

...... lite grönt och rött. Det var kundens önskemål om lite diskret dekor. 
Jaha vad ska man hitta på då ? Här har ni resultatet .



Jag trivs bäst när jag får dekorera. Helst när kunden säger gör vad du vill.
De kan också bara säga vad det ska vara för färger och då får jag fram
bilder i mitt huvud och det bara sipprar på.

Ibland har man ide torka och då kan man bläddra runt lite på nätet på
andra nagelsidor. Tyvärr så finns det ej så mycket dekor sidor på
svenska så man får leta i utlandet. Där finns det en hel del.

Nu är det nära snart. 3 dagar kvar. Har ni handlat alla julklappar ?

Kommentarer
Postat av: Katja

Den färgen på glittret gillar jag!

2008-12-22 @ 08:25:24
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0