Det var ett riktigt marathon

... pass idag i salongen. 9 - 21 och det är sanningen att vara egenföretagare.
Dessvärre blev det inga dekorations naglar eller lite men inget jag inte gjort
förr. Så sorry vänner inga nagelbilder idag.

När man har en så lång dag då tänker man Hur ska jag klara av det ? Men när
dan tar sitt slut så är man glad och att man kunnat hjälpa så många få Vackra
Naglar. Det känns riktigt kul.

Vi avslutade med att storstäda hela salongen. Det skrubbades och dammades
så nu är allt kliniskt rent.

Det är det bästa jag vet. Att komma till en ren salong på morgonen , sätta på
kaffe och bara njuta. Längtar redan tills i morgon. :-)



Cicci in action med sina ROSA tofflor som hon skuttar runt med i salongen.

Pözzz min favvis.

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag körde 10-21 passet jag :-)

2008-12-18 @ 23:26:02
URL: http://nagelforum.se/index.php?section=346
Postat av: keit

Duuuuuktig. . . Go Annica ... Go Annica. Vi kanske borde sitta ihop ? Kramen

2008-12-18 @ 23:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0