Känns trist

..... när nån ger negativ feedback men ej kan komma till källan.



Idag fick jag ett mejl från ett företag som jag har avtal med. En kund jag haft
var inte alls nöjd med sin behandling och mejlet löd följande . . . .

      **********************************************************************

Hej,

Var på ''lyxpedikyren'' idag. Tyvärr känns fötterna precis som innan. Det är
inte värt priset för en spa-pedikyr som består av fotbad och snabb filning
och sen lite fotmask...Absolut inget att klaga på när det gäller
behandlaren. En spa-pedikyr är så men det är inte en lyxpedikyr med resultat
därefter...tråkigt men sant.

     ************************************************************************

Tyvärr  så tror de folk att de får nya fötter när de går på en fotbehandling. 
Och så är det ju inte. För att få resultat så måste man gå en gång i månaden. 
Sedan ska man också själv ta hand om sina fötter hemma med filning - peeling
fotmask - m.m. Man får INTE nya fötter om man går på fotvård en gång om året....

Sen var det ju inte heller bara fotbad - filning samt fotmask. Och jag förstår ej varför 
man ej håller sig till sanningen ? När jag utför en lyx pedikyr så ingår det mycket mer. 

1. Fotbad 
2. Filning av form på naglar samt klippning av nagelband. 
3. Fot peeling 
4. Skrubb av fötter borttagning av förhårdnader m.m.
5. Fot mask 
6. Paraffinbad 
7. Lackning 
8.Nagelolja samt fotcreme. 

Detta är min Lyxpedikyr. :-)
 Och mycket av detta står ej med. Så det är rätt trist när man ej håller sig till sanningen.

Och varför vänder man sig ej till mig ? Det sista jag säger till alla som går är att
är det nåt så ring plus att de får med sig mitt visit kort.

Kommentarer
Postat av: Katja

Finns alltid gnällspikar som inte vågar ta en diskussion öga mot öga. Efter att ha jobbat med människor över 25 år, har man stött på det mer än en ggn. Var glad över alla andra 3000... nöjda kunder som du har!! Kram. (snart e det onsdag! Hurra!!)

2008-12-15 @ 20:48:23
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Annica

Men oj, alltså vem fick du det brevet ifrån? Å varför kan man inte säga det själv som kund lixom... Trist. Å som du säger, man får inte finfina fötter av en behandling, då kanske man ska gå på en medicinsk fotvård om man har problem, och då gå offtare än en gång om året...

2008-12-15 @ 22:08:22
URL: http://nagelforum.se/index.php?section=346
Postat av: keit

Fick det från företaget jag har avtal med. Så synd att kunden ej vänder sig till mig. Som jag skrev så säger jag alltid till kunderna att ring när det är nåt. Man slutar aldrig förvånas. Trist är det i vilket fall som helst. Men The show must go on !!!

2008-12-15 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0