LITE ROLIGT

.... uppdrag fick jag idag. Nämligen fick ett uppdrag av ett
produktionsbolag att skriva text på naglarna. De ska spela in
film snuttar och sedan göra reklam på www.student.se för
att nå mer ut till ungdomarna. Lade fram som förslag att
göra konst naglar med häftiga dekor om de ville få ögonen
till sig men nej det skulle vara simpelt.

Synd. För SYNS MAN SÅ FINNS MAN. Hoppas det ska funka
ändå. Så jag ska hålla utkik om sådär 1-2 månader och gör
det ni också. Det ska bli kul att se resultatet.

Vad har jag gjort mer idag då ? Jo filat. Det har ej blivit så
mycket dekor idag. Men pytte lite dekor i form av snöflingor
på tummarna med silver franskt.



Här e dem. Obs ! Tummen ser lite röd ut och det är INTE för att jag har filat
på dem för mycket utan denna kund blir röd - blå fläckig på nagelbäddarna
av kylan ute. Så det har med blodcirkulationen att göra. :-)

Sista kunden för idag dök aldrig upp så efter en kvart så stängde jag igen
och passade på att inhandla en ny tidbok för 2009 för det börjar närma sig.



En enkel kalender men det får plats mycket. Och det är ju det vi vill.
Massor av kunder som bokar upp sig.

När jag stod och väntade på bussen så ringde kunden som ej kom.
Förlåt , förlåt kollade fel på tiden. Trodde det var 19 och ej 17.
Ja så kan det gå. Vi bokade in ny tid och hon skulle betala 400:-
nästa gång. Skönt att man slapp tjafs efter det som hände igår.
Men de flesta förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0