Lördags mingel . . .

..... precis vad jag och gubben bjöd våra vänner på. Det är ju trots allt jul.
Tycker det är så mysigt med jul, julstök,julmat och allt som hör till.
Nu är allt fixat och man kan bara vara och andas ut. Mysfaktor.

Skinkan skulle griljeras och det fick el gubba ta hand om.



Och kommer ni ihåg kyckling köttbullarna som jag visade några inlägg innan ?
De fick ta sin form nu.





Fääärdigt. Och de blev riktigt goda. Och myntan gav dem en speciell smak.



Hittade en ny vinterdryck på systemet med snö i . Ja inte riktig förstås.
Den var riktigt god. Såna ska jag köpa fler av för de gick åt.



Julgodis efter maten. Kolla vad fina mina tryfflar blev.





En del av julmaten.

Kommentarer
Postat av: Katja

Gud vad gott allt såg ut! Har inte ätit frukost ännu, så nu blev jag hungrig! Ha en bra dag. :)

2008-12-15 @ 07:24:04
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0