NAGELOLJA ÄR BRA ATT HA

Det viktigaste av allt i vinterkylan. Just nu så är det extra viktigt att använda nagelolja.
Med eller utan material. Det är alltid bra ! Har du ingen nagelolja så inhandla en
redan idag. Det finns en hel hop med olika märken och dofter där ute. Jag är helt
såld på olika oljor och tycker om att prova på lite olika.

Ett av mina favoriter just nu är Nail Drops . Den väcker julkänsla.

Oljan är baserad på jojoba och tillsatts av botaniska oljor som apelsin,lavender
och myrra samt e - vitamin.

Apelsin = Håller igång blodcirkulationen vilket är bra för alldeles för kalla fingrar.
Lavender = Antiseptisk
Myrra = Läkande, påskyndar läkning av sår runt fingrarna. Perfekt för nagelbitare.

Dessutom är det pipett på den vilket jag märkt att kunderna gillar det mer. Men
självklart tycker alla olika.



Den finns i 5 ml ( 80:-)  samt 10 ml(110:- ) och självklart i salongs
flaska på 100 ml ( 350:- )

Och det bästa av allt att jag blivit återförsäljare av den underbara oljan.

Är du proffs och vill prova på den ring gärna eller titta förbi salongen så
får du en alldeles egen provflaska att testa på kunderna.

Nu e det godnatt för min del. Skulle behöva några tandpetare att hålla
upp ögonen med.


Kommentarer
Postat av: Katja

Inte tandpeta ögonen. Får köpa lite olja av dig. Har oljor överallt hemma... Gå och lägg dig nu!

Sov gott!

2008-12-08 @ 21:38:56
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0