Nu har jag . . . .

. . . .bokat boende för semestern. Ja jag e väldigt sent ute eftersom jag åker
redan om fyra dagar . Kan ej förstå det. Och fortfarande är det mycket som ska fixas.

Städa
Tvätta
Lämna nycklar till en väninna som ska bo här
Packa
Handla
Skriva nya prislistor och välja ut bilder
Skicka iväg beställningarna i webb shopen

Och jobba typ över 12 h per dag. Hur ska det gå ihop ?

Förra året bodde vi på ett ställe som hette Uma Sapna men otur
så var det fullt där. Har länkat till dem från min hemsida under
fliken länkar. Om du tänker åka till Bali nån gång så måste du bo där.
Promise your gonna be in heaven . . . .

Årets semester boende blir ...... The Bali Dream Villa
och här följer lite bilder att gotta i.











Och vet ni vad det kostar ? Med privat villa och pool och frulle ? Jo 1300:- riksdaler.
650:- riksdaler p/p det är inte illa.

Ne nu är klockan mycket och som varje söndag är jag alltid uppe så sent för att se
Hemsökta hus. Och även denna gång.

Hade tänkt att lägga mig tidigt men Karin börja snacka om att göra om min blogg.
Och ja sen flög tiden iväg. . . .får skylla på henne.

Sov gott . . . .ui har 5 h att drömma om Bali.

Naaaaatiiiii

Kommentarer
Postat av: Yvonne Arvidsson

Alltså ville man se dom där bilderna... nu känns det mycket värre här i kalla sverige.

Gu, vilket dröm boende... jag hoppas ni får en kanon semester. Njut njut och åter njut... kom hem med nya insperationer och vackra smycken.

Kram och gott nytt år.

2008-12-29 @ 07:38:41
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: Clinen

Får man fråga vad resan kostar totalt och hur länge ni är borta då? Verkar ju mysigt som tusan!! avundsjuk :P Mysig/fin blogg du har förresten! /Clinen

2008-12-29 @ 11:43:37
URL: http://clinen.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Fina bilder!!!

Min son som är 12 tittade också på bilderna och frågade...

-Är hon typ en kändis eller???

Hoppas att ni får en skön semester!

Vi åker till Goa, Indien inatt... =)

2008-12-29 @ 11:51:19
URL: http://www.nailsandface.se
Postat av: Keit

Clinen - kul att du hittat hit. Glöm ej nu att premunera på den bara :-) Nu var vi ute i sista stund med resan och då kostade flygbiljetten 12500 :- i normala fall under 10 000 om man bokar då biljetterna släpps runt mars tror jag. Sen brukar vi boka boende själva så man vet vad man får. Kan varmt rekommendera Bali. Tyvärr så är det ej så många svenskar som åker dit. Men tur det så det ej blir ett annat thailand kanarie öarna.... :-) Ne men det är verkligen fint på Bali och shoppingen ska vi ej prata om.



Ulrica - Goa oi har du varit där tidigare ? Tror Indien kan vara väldigt spännande. Du får berätta sen hur ni hade. Kändis... näää . . . även vi vanligt folk kan bo fint. :-) Ha en uuuunderbar semester.

2008-12-29 @ 21:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0