Så var det

. . . . .idag i salongen. Det blev en hel del naglar och INTE bara vanligt
fransk manikyr och det är jag väldigt glad för.



Min andra kund som kom tillbaka efter att ha haft uppehåll. Jättekul tycker jag.
Hon hade inte kunnat hålla sig och haft lösnaglar från Åhlens. Det märktes
kan jag säga. Hur ? Det kan ni nog lista ut. Nu blev det nya frächa naglar.
Och kunden kan känna sig som ny igen.



Jag tycker det är jätte läckert med rött. Men kan ej minnas att jag själv haft
det någon gång. Efter semestern ska jag göra röööda naglar det har jag
lovat mig själv. E har alltid samma röda färg gel. Hon bara älskar den
och det förstår jag. För att det är som nagellack och flagnar ej.
Tom en av hennes vänner i usa är desperat efter just Le naglar men
tyvärr så finns det ingen som gör LE i San Diego. Och det är jättesynd.
Men i vår ska väninnan komma till sverige och då hoppas jag att hon
kommer till mig.



Krita var länge sen. Men idag fick jag äntligen göra det. Det var super kul.
Sen kunde jag inte låta bli att dekorera . . . . .fniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0