Senaste

.... numret är ute nu ! Och idag fick jag den i brevlådan. Vet ej om ni hört talas om 
NRespons ?



Näringslivsrespons är en tidning om företag och företagare som riktar sig till både
företag och privatpersoner. Tidningen kommer ut med 8 nummer per år.
Reportagen i tidningen speglar i huvudsak företagare från hela Sverige, men du
hittar även en ledare, redaktionen tipsar, kändisporträtt, pyssel och andra
intressanta reportage här. En stor del av tidningens artiklar finns även på
Internet, och via vår sökportal www.nrespons.se kan du hitta företag inom
alla verksamhetsområden från hela landet; en oslagbar guide för dig som
är på jakt efter en speciell produkt eller tjänst, och ett smidigt sätt för kunder
och företag att mötas. Välkommen in och läs om just ditt företag.

 

Tidningen distribueras via posten till företag med 5 eller fler anställda på de
orter där våra annonsörer finns. Tidningen kan även läsas på ca 1800
bankkontor över hela Sverige eller i väntrummet på utvalda vårdcentraler.
Näringslivsrespons ligger bla. på Arlanda, Bromma flygplats,
Västerås Airport, Dala Airport, Skavsta Airport, Mora Flygplats.

Inlägget löd följande :




Vackra naglar alla dagar !

Keit Olsson hade varit kund i tolv år och alltid känt att hon ville starta eget.
Men vad? Hon hade inte haft en tanke på att sitta och fila naglar hela
dagarna och förstod ej hur tjejerna hon gick hos kunde fila så mycket. 
Men efter att ha jobbat på ett och samma företag i tio år var det dags
att prova på nåt nytt. Under sin utbildning byggde Keit upp en kundkrets
hemifrån och därefter öppnade hon sin salong Vackra Naglar i Stockholm.
- Redan efter två månader var jag fullbokad, berättar Keit!
Jag hade inte tänkt bli företagare så snabbt, men så hittade jag den
här fina lokalen...I salongen vid Zinkensdamm utför Keit framförallt
nagelförlängningar, dekorationer, men också manikyr, pedikyr och
fransförlängning.

Vid förlängningar jobbar Keit med gelé. Det är allergisäkert och luktar
inte, och fungerar även på tånaglarna.- Jag arbetar med Light Elegance,
ett amerikanskt märke av hög kvalitet. En del kunder hittar till min
salong eftersom de googlat efter just Light Elegance.I höstas förstärktes
Vackra Naglar med en tjej som förutom naglar dessutom utför
hårförlängning, uppsättning och make-up. Trots att verksamheten
blomstrar är inte Keit alltför sugen på att låta salongen växa för mycket.
- Jag gillar att det är ett litet, personligt ställe. Men jag kan absolut tänka
mig att öppna fler Vackra Naglar-salonger på andra ställen!

Och så hade de lagt in en bild på mig . . .ui ui ui.



Tyvärr så hade de gjort lite missar så den fullständiga versionen kommer
i nästa nummer. Vi får hoppas att det blir rätt då. :-) Problem är till för att
lösas eller hur ?

Så kika gärna in på www.nrespons.se


Kommentarer
Postat av: Katja

Jätte bra reklam o bild!!

2008-12-15 @ 20:44:44
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Karin

Jaaa va snygg layouten va...undrar vem som gjort den.......

2008-12-15 @ 22:41:32
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: keit

Ja ... visst var det. Undrar vem som gjort den ? Kan inte minnas ....

2008-12-15 @ 22:45:30
Postat av: Karin

skit på rej...

2008-12-15 @ 23:12:26
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Karin

MOAHAHAHA

2008-12-15 @ 23:13:36
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0