Ta bort . . .

..... konstnaglar. Det började min morgon med.



Kunden ska ha bebbe och på henne satt naglarna inte som de skulle. Kändes jätte
trist för S har ju varit kund hos mig i ett år och så fick man alltid göra det man ville förutom
en gång då hennes patienter på jobbet hade önskemål. När man är gravid så kan
naglarna påverkas. På en del sitter naglarna bättre, på en del inte alls. Och det fick jag
bevisat här. Det stämmer verkligen. Det är också viktigt att gå till salong när man tar
bort sina naglar. Man ska inte dra bort dem då risken för att egna nagelplattan följer med.
Och filar man själv så tar det en evighet. Dessutom får du en mini manikyr och det kan
vara rätt skönt att pyssla om sig själv. Vi ska ju vara rädda om oss själva. eller hur ?

Nu ska jag fortsätta strax kommer nästa . . . .
 

Kommentarer
Postat av: Katja

Kan inte leva utan mina klor!!! De sitter som berget. Får vi se dina nu! Kram

2008-12-29 @ 20:09:27
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0