Välkommen till ännu en Blogg....

                                                         
men inte vilken Blogg som helst utan en nagelblogg. Jag känner att det verkligen behövs eftersom så många människor där ute fått sina naglar förstörda. Jag vill att folk ska bli mer medvetna om hur man väljer salong, vilken utbildning man ska gå. Ja allt som har med naglar att göra helt enkelt. Nu har jag jobbat med naglar i ett år och jag kan säga att det är inte lätt som många tror . Det ska denna Blogg handla om.

Det ska även bjudas på dekorationer av alla slag för jag älskar bara att dekorera. 85 % av mina kunder har dekorationer. Jag har märkt att på andra salonger dekoreras det inte så mycket men det ska d bli ändring på. Alla vill dekorera, alla kan dekorera och alla vill ha dekorationer det har jag fått bevisat. Har man alltid snygga naglar själv, får kunderna se vad man kan göra då finns det inga hinder.

Jag vill också klargöra att jag kommer skriva så nära sanningen det går. Sen vill jag redogöra att mina kunder kommer absolut ej hängas ut och inga namn kommer nämnas så det behöver ni ej vara oroliga för. Men jag kommer skriva verkligen hur det är. Och är det nån som blir bestött så ber jag så mycket om ursäkt för det. Det var absolut ej min mening.

Jag hoppas ni ska finna det ni söker och en trevlig läs stund. Är det nåt ni undrar över så tveka ej att höra av er.
Tills dess kan ni kika in på sveriges största nagelforum. www.nagelforum.se där finns allt som har med naglar att göra.

Kommentarer
Postat av: Karin

Halloj...Du har en utmaning ute på min blogg...kramizzz/Karin

2008-11-13 @ 23:46:34
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0