Det var här det började . . . .

                                          

Ja det var här det hela började på Karins nagelhörna även skolan kallad Kn Nailproducts. Efter att själv ha varit ngelkund i 10 år så beslöt jag mig att utbilda mig till nageltjej. Jag var skeptisk mot det i början men Karin hade haft det på känn länge och jag måste nog erkänna att hon hade rätt hela tiden. Jag valde också denna skola för jag vet vilken kvalite det är på naglarna. Sen ville jag självklart bli lika duktig som Karin.
          
                                            
Medans tjejerna jobbade satt jag och övade , och övade på att göra naglar. Jag trivs så bra hos Karin för det är så bra stämning där jämnt. Alltid nåt som händer, gulliga tjejer , gulliga kunder. Det är så roligt. Lilla söta Diana som står och ler.

                                                  
Gelen heter Light Elegance och har helt otrolig kvalite. Lite rolig bild för nu har de bytt ut burkarna .... denna bild måste man ju spara i arkivet. Ha ha ha ....

                                                 
Det är här allt börjar. De första naglarna va på plats " på en konsthand " och sen var det bara att sätta igång och fila..... 


                                                   
Och här har jag filat till naglarna efter att ha applicerat materialet. Detta var mitt andra set någonsin. Snyggt eller ?


                                                 
Här sitter Karin och visar hur man SKA fila. Hur man ska hålla filen, Vad man ska tänka på. Ja allt som hör till. Provhanden var kanon tycker jag för det blir en verklighets känsla tills man ska prova på en riktig kund. Men i början är det perfekt så man inte skadar kunden och lär sig allt från grunden.  . . . .

Kommentarer
Postat av: Karin

GALNING...där är ju ett foto på MIIIIG....urrk..

mmm i miss Di.Men nu får bovarna se upp...för hon vässar klorna och ska bli Polis.

Och där står Light Elegance moppen...Ut med uppdaterad bild på moppisch...pöss /Karin

2008-11-02 @ 11:18:29
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0