Det börjar närma sig

Vad härligt väder vi fått ? Man verkligen njuter av att gå till jobbet
på mornarna när det är så behagligt i luften. Idag åkte jag moppe
till jobbet för första gången efter min olycka i November. Det gick
bra men självklart så hade man en rädsla i kroppen och när
jag åkte hem samt passerade olycksplatsen blev jag helt spyfärdig.
Men hem kom jag. Slutet bra allting bra  . . .

Nu har det satt igång ordentligt i salongen och det blir långa dagar
men det är bara att bita ihop för det är ju så himla kul. Har alltid gillat att
jobba mycket en period och sen vara ledig lite längre tid.

I morgon blir det en lång dag till sen ska jag åka till Estland samt
besöka en tjej som gör grymma naglar. Hon är så himla duktig på
att dekorera så jag hoppas jag ska också lära mig nåt av henne.
Ska bli skönt att få nya naglar och även besöka en annan salong
och se hur de har det. Hon har tom skapat sitt eget märke. Mer om
det kommer framöver. Ser verkligen fram emot det.

Självklart blev det mera dekor idag . . . .







Syns det att jag gillar fjärilar ? Näää förstår inte vad ni menar  . . . . .

Kommentarer
Postat av: Katja

Fina!!1 Vad kul att du ska till Estland nu.. Ha en jätte skön resa vännen. Miss U.. :)

2009-04-28 @ 07:17:48
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Helt underbart snygga naglar... jag bara älskade dom översta... så grymt snygga....

Hoppas du kommer på något riktigt snyggt till mina spetsiga så jag kan visa upp mig så bara attan :)



Kramiz

2009-04-28 @ 07:45:35
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0